:D

Idag.... sååååå.... har jag prövat mitt nya objektiv... Feting med najs, synd bara att jag vakna så sent och gick ut så sent  så det blev mörkt snabbt... Men jag gillar det skarpt :D

Nu senare på kvällen så spelade hela familjen Monopol.. Erik åkte ut först förvånande nog han brukar alltid vara den som vinner :O.. Sen åkte mamma och jag pappa och Mattias var kvar i spelet... Efter ca 3 timmar åkte Mattias ut. Sen kämpade jag och pappa i ca 2 timmar om vinnar platsen. För ungeför 20 minuter sen bestämmde vi oss för att ge upp:P. Vi räknade ihop våra pengar och intäkter och jag vann med dubbla beloppet. Jag är löjligt nöjd, kanske för att det är första gången jag vinner:P och kanske för att jag vann över både Erik som alltid vinner och Pappa som inte ger upp i första taget. Jag hade mina upp och nergångar i ekonomin men sen gick det bara upp. Shit jag är sjukt nöjd:P



Bild som är taget med mitt nya objektiv... fler bilder på min bdb

Kommentera inlägget här :