God Jul då :D

Fick massa fina klappar som jag är massa glad över och för engångs skull är jag riktigt nöjd med det jag gav bort med :D.


Fick :
- stativ till kameran:D:D
- Sigma 70-300 :D:D
- Uv-filter till teleobjektivet
- Pyjamas :D
- En externhårddisk på 250GB ^^
- En tvål ^-^
- 55 proffsknep för bättre bilder
- Kan du säga Schibbolet?
- Mössa
- en bok om fotografering


Är riktigt riktigt glad och imorrn (idag egentligen) ska jag med ut på lång-promenad och pröva min nya utrustning till kameran. Shit vad glad jag blev över teleobjektivet:O... Trodde jag sulle behöva köpa det själv men nej. Shit jag va/är verkligen överlycklig jag va så glad att jag började gråta, fick mascara i ögat och kramp i tårna :O... Då är jag riktigt glad :D. Är glad över att ala gillade sina presenter med:D.



God Jul på er igen :)

Kommentera inlägget här :