Jag hatar dig

Jag är bara tvungen... Nu har jag hållit det inne i 3 dagar men jag måste få dampa nånstanns.

HUR F*N KAN MAN LJUGA FÖR NÅGON I ÖVER 9 MÅNADER??
Jag hatar att jag trodde dig när jag frågade dig lite innan sommarn om du hade tjej.. Du sa att du inte hade det och du visste att jag gillade dig sjukt mycket. Att jag va kär i dig. Jag visste att jag skulle tro henne, jag såg ju själv att hon hade "<3 J" jag  visste att hon inte ljög... Men du sa ju att att du inte hade nån... Men ändå skickade dom bilder jag har tagit och skickat till mig. Jag kom ju på dig med att hitta min bild på hennes bdb som DU hade skickat och fått av MIG.
Men visst jag har tappat intresset för dig... Jag tappade det för ett tag sen men visst jag blev glad när jag fick sms från dig lite löjligt glad. Men torsdags så såg jag att du hade haft Emma sen tionde mars, och jag blev ärligt sårad. Jag har varit ärlig mot dig hela tiden men du har tydligen ljugit för mig. Hela tiden.  Och jag har förlåtit dig så många gånger lovat dig saker. Men jag vet inte varför jag förlåtit dig.
Jag är inte helt säker på att du INTE har ljugit för mig hela tiden. Under det år jag kände dig, jag fattar inte varför jag inte fattade det innan. Det var ju egentligen så självklart. Så fort jag var sur på dig så var du överdrivet snäll. Jag misstänkte det innan.

Men du är borta nu. Från hela mitt liv. Jag skriver det här för att få ut mig allt. Eller iaf nästa allt. Men nu kan jag släppa det här.
Du är borta. Jag har inte kvar ditt nummer jag har inte kvar din msn. Bilderna på dig är borta och allt jag fått av dig. Du har ingen mapp kvar på min dator och du kan bara drömma om att jag komer förlåta dig igen. Är det nått jag hatar så är det lögnare. Och du är en av dom största lögnare jag känner. Visst man kan dra vita lögner NÅN gång ibland men inte varje dag i 9 månader.

Joachim du är borta ur mitt liv, jag hatar dig. Jag Hatar Dig.
Hoppas du läser det här.. Du lär ju veta att det är till dig redan vid andra meningen.
YOU SUCK!!

Kommentera inlägget här :