Jag lovar att hälsa och klappa ön :)

Just nu har jag snott pappas dator... Känns som jag börjar tappa det där att det är skönt att vara utan dator... Men det funkar och jag har lovat mig själv att det ska funka tills datorn kommer tillbaka... Jag kan ju trotts allt låna pappas dator då och då :) Så det är luuugnt.

Sitter just nu och tänker på vad som är nödvändigt att ta med mig ut... För utom det vanliga : Lakan, pyjamas, mjukiskläder, underkläder, ombyte, tandborste, tandkräm... Aaa ni vet det man brukar ha med sig när man åker bort.. Kameran är ju inne på lagning ( >.< ) så jag kan inte ta med mig den... Och det suuuuuger... Ska ta med mig matteboken och öva in derivata efter som att jag har prov på måndag =/..... Det är jätte mkt prov nu i slutet... Fattar inte varför alla lärare lägger alla prov dom 3 sista veckorna... 

Tesi och Hanna jag lovar att jag ska hälsa alla där ute och klappa ön från er :) Lovar :)

Kommentera inlägget här :