Förlåt...

...jag har verkligen inte orkat. Inte bara för att jag var på världens bästa fest i fredags (Tack Hanna och Elin :D), inte för att jag var så jävla trött igår men ändå var aktiv på fotomässan. Utan för att det är så jävla jobbigt hemma just nu. Och jag pallar inte att klaga. Jag är inte den som öppnar sig för vem som helst. Ingen vet allt om mig. Alla vet bara ytan av mig. Ingen vet allt om mig. Jag vill bara hitta en jag litar på till tusen. En som jag kan öppna mig för. En som lyssnar och som vet att jag lyssnar tillbaka om det är nått. Det är för mycket för lilla mig just nu. I skolan, hemma, överallt. Mitt inre pallar inte. Därför har jag inte skrivit på länge.


Glad på utsidan men vem vet hur det är på insidan??


Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajat självförtroende som inte mår så bra.
Hon plockar fram allt det jag gömmer och minns
allt det jag glömmer och säger att hon är jag.

Kommentarer :

#1: Anonym

Nu är du utmanad! Läs mer på min blogg =)

skriven
#2: Tesi

Nu är du utmanad! Läs mer på min blogg =)

skriven
#3: Hanna

Kul att du gillade festen iaf =)

skriven

Kommentera inlägget här :