I skolan

Idag kommer dom och hämtar datorn. Mella 17.00 och 21.00... Är detbara jag som tror att dom kommer komma typ tio i nio??
Den har slutat att fungera helt och hållet. Går i stå efter 5 min. Woho.... Och reservdatorn är trasig den med. Men vem vet jag kanske klarar mig bättre utan datorn. Kanske gör mer saker ^^. Men alla kompisar jag har på nätet?? Alla som alltid har kunnat få tag på mig... Jaja jag klarar mig nog. Jag ser nog det som världens undergång för att jag alltid har haft den nära.

Sitter i skolan iaf... Har typ 1 och en halv timmes håltimme. WOHO.... Alltid så varje torsdag. En del av klassen har språk 3 och resten som inte har nått språk lr läser en annan svårhetsgrad har massa håltimme. Vi brukar åka iväg och käka nått men idag är det texmex buffe i skolan och det vill man inte missa :P....

Så jag sitter här i datasalen med Anna vid min sida. Anna kollar på Fb och jag skriver inlägg och skickar grattis sms :P. Kollar runt på bilddagböcker och andra bloggar gör vi också....

Nu tar det nog ett tag tills jag skriver ett inlägg.... Datorn är borta i 2-3 veckor. Se om jag kan låna pappas dator ^^ You eill never know^-^


Sakna mig inte för mkt bara ;)

Kommentera inlägget här :