Jasså, så du är en player? Det visste jag inte^^

Jag och Anna har haft under lite mer än en vecka haft nöjet att driva med en viss person. Sjukt kul ^-^ Han är en sån som sätter på allt som rör sig och har bröst... Erik och några fler borde veta vem det är nu :P. Ajja, idag fick vi en chock då hav va mer puckad än vad jag trodde att han var... Han är lite "små" tänd på Anna och vi sitter och smsar från min telefon^^... Då han får ur sig i ett sms "Ärligt så är jag mer intresserad av dig" .... Han sitter då och smsar med Anna men får tebax ett svar av mig "Du är fan puckad om skickar det från min telefon^^ Inte för att jag är å intresserad av att träffa dig heller" Men ärligt... vet man att man smsar till ens telefon så skriver man inte så. Men like i care?? Han är ful och rolig att driva med haha. Anna fråga o hon fick skriva "Jasså, så du är player? Det visste jag inte" till honom men gjorde det inte sen.  Anna fick också ut sig "Fan vilken idiot han är. Han är inte rolig längre"
Detta var måndags nöjet ^-^    

(...)
Lollipop,
Must mistake me, you're a sucker
To think that I,
Would be a victim not another
Say it, play it how you wanna
But no way, I'm never gonna fall for you, never you baby

Womanizer, woman-womanizer
You're a womanizer
Oh womanizer,
Oh you're a womanizer baby
You, you, you are
You, you, you are
Womanizer, womanizer, womanizer (Womanizer)

Boy don't try to front,
I-I know just, just what you are-are-are
Boy don't try to front,
I-I know just, just what you are-are-are
(...)

Det var iaf sjukt skönt att träna. Dock lite för mkt folk för min smak. Jag gillar inte folk som står och glor på min när jag gymmar och undrar när jag ska bli klar med just den maskinen som dom vill ha. Gillar inte heller att stå i långa köer för att få komma fram till ett löpband lr liknande för att få värma upp. Aja skönt var det... Jag hade tänkt att jag skulle försöka lära mig att redigera bilder ikväll.. Är ju inte världsbäst på det och har aldrig gjort det på mina bilder, och tycker inte det behövs, men det kan vara kul att kunna ^-^

Kommentera inlägget här :