Utmaningen

Tesi utmanade mig och vad ska man göra, bara att köra igång.

Reglerna för utmaningen är:
"Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar."

1. Jag har  ett skadat knä som gör att jag inte kan göra riktigt alla roliga saker som jag vill kunna göra, iaf inet så länge som jag vill göra det. Som t. ex. jag kan inte åka skidor en hel dag för då spårar mitt knä ut och jag ramlar, till och med på planmark. Sen gör det sjukt ont att gå

2. Jag måste släcka och sen tända lampan igen om jag går in i ett rum i min lägenhet där lampan är tänd. Men detta gäller endast i min lägenhet

3. Jag är för feg för att våga säga at jag är kär i någon vilket resulterar i att jag går runt och är kär hur länge som helst utan att personen vet om det.

4. Jag har väldigt lätt för att se om en person är kär i någon, men när det gäller att någon är kär i mig kan jag inte se det. Eller rättare sagt jag vägrar inse det.

5. Jag har bara min mormor kvar av den äldre generationen i  min släkt och hon är Dement och Senil Vilket gör att hon inte vet vem jag är, egentligen vet hon inte vem någon är och det är ganska jobbigt.

6. Jag  har det ganska jobbigt hemma. Bråk varje dag. Tonårsliv tänker ni men det tänker inte jag för detta började efter att båda mina bröder flyttade hemifrån. Och det tar på mina nerver. Och efter som att jag inte är den som öppnar mig för någon så blir det ju inte bättre. Och samtidigt bär jag på andras problem för att dom pratar med mig om det.

7. Jag bor mitt i sthlm och jag hatar det. Jag vet inte varför men jag gillar inte Sthlm alls. Så fort som jag har pluggat klart i sthlm ska jag hitta nån annanstanns att bo.


De sju personer jag utmanar är:
Gabz
Elin
Tove
Anna
Elise
Erik
Moa
Lycka till och tack för mig ;)

Kommentera inlägget här :