Bilder

Igår satt jag och pappa i 4 timmar och skrev ut bilder till collaget vi ska ha med skolan. Jag blev sjuuuuukt nöjd med alla mina bilder... Nu sak jag bara fixa sugrör så jag kan göra som en mobil ^-^.... Och så har jag en bild på min Nonno (morfar) som jag ska ha högstupp och skriva ut en lapp där det står lite saker. Men inte speciellt mkt :).  Senär det bara att hänga upp den i tacket i Aba-kyrkan. Ända som störde lite va att fotopappret jag fick av skolan som jag sulle skriva ut på gjorde alla mina bilder grådaskiga så när vi prövade nya papper, mkt finare papper som pappa köpt till sina bilder (som han aldrig skriver ut^^) så funkade det mkt bättre. Så nu är det bara bilder på vårt egetköpta papper och kameran är min och färgpatronerna med så skolan har inte lagt ner nåååågra pengar på just mitt arbete. Men men vill man ha det bästa så kostar det.

Fixade svenskan och skrev ut den med. :)

Ska även vara diskussionsledare idag ^^ med Etshik. Men det kommer gå bra ^-^.... Sen ska jag jobba.    :)

Kommentera inlägget här :