Fortfarande...

Är fortfarande så där überglad över att det kändes som att det gick grymt på provet. Men bara för att jag känner så här så kommer det ha gått skit :P Så är det alltid :P

Allt (utom provet då) känns så tråkigt just nu bara. Det händer inget nytt alltid samma 12 och tunnelbana till och från skolan, alltid samma lektioner, alltid likadana kvällar.... Allting ser likadant ut hela tiden. Jag vill att det ska hända nått. Nått kul som man kan ha i minet. Nånting spännande som man minns för evigt. Nånting bara. Känns som att nånting saknas i mitt liv just nu. Jag absolut älskar mina vänner, dom är det inge fel på alls, inte nånstanns lixom. Jag älskar min familj, och släkten... Men nånting fattas men jag vet inte vad det är.... Det kommer väl fram någon dag...Får jag hoppas:P.

Åker iaf till Mallorca på lördag morgon så nått som man kommer minnas kommer ju hända ^-^. Ojojoj... Är borta 1 vecka....Skönt Skönt Skönt ^-^

Nee frågan är om man ska ta och lägga sig nu... Sova ut.... Blev ganska trött efter provet... Det va lite krävande. Alla var sjukt nervösa och höll på och snacka om att dom aldrig skulle klara provet. Men jag kände mig på nått sätt ganska säker på att jag skulle göra det. Av nån anledning kände jag mig jättesäker på att jag kunde allt.... Även om jag inte hade läst 10 sidor av dom 30 vi skulle plugga på ^^... dom "pluggis"gänget va jättenervösa över att provet. Alla hade hört att Stefan skulle vara jättehård på sina prov, och det hjälpte ju inte att han sa att om man får 1 fel på g så får man ig, så alla kände sig jätte pressade över att inte få 1 fel. Det kändes i luften att alla andades fort för att dom var stressade eller nått . Syret försvann ganska snabbt.
Men jag kan erkänna att jag faktiskt inte var coollugn jag heller. När jag såg första frågan så fick jag panik och tänkte "shit vad svårt, jag kommer aldrig klara det här" Men när jag bara hade suttit och tänkt lite i nån minut så kom svaret automatiskt i huvudet och sen fortsatte det. Vi fick sitta över lektionstiden så jag satt där i 2 timmar och 20 minuter. VG/MVG delen tog 1 timme och 20 min typ och G delen 1 timme. 
Ajja jag är sjukt nöjd över hur jag presterat iaf :)

Får så om jag går och sover nu :P snart blir det iaf 
Najt folks 

Kommentera inlägget här :