Hej och hå fullt shå

Idag (igår) har jag först varit i skolan och sen direkt efter åkte jag och anna hem till anna för att baka miljoner, okej typ 57, american cookies. Sen snodde jag hennes dator för att spela GH. Jag börjar bli sjukt bra på det.. eller ja, jag tycker det iaf (A). Sen när jag kom hem 20 i 9 så var det direkt på att skriva klart egelskan... den vart klar 5 över 12 men jag har iaf skickat in den... Under tiden lyckades jag bli på dåligt humör och det råkade gå ut lite över Gabbi... Förlåt Gabbi, Det var verkligen inte meningen :'( FÖRLÅT.

Nu har jag fört över alla bilder från idag.... kanske kommer upp några imorrn. Men nu ska jag sova och sen imorrn innan jag åker he för att packa till Mallis så ska jag fota Gabbi:D.. (Hoppas hon fortfarande vill)

Najt Folks :D

Kommentera inlägget här :