Onödigt inlägg

Jag känner att jag vill skriva nått men vet inte vad jag vill skriva... Det är lite små jobbigt. Jag har übertråkigt och asolut ingenting att göra. Hjälpte gabbi lite med vad svenskan egentligen ska handla om och sen försvann hon in i det skrivandet, så nu har jag ingen jag kan fjanta mig med på msn. Pingu, Elin och Mynsk har gått så do kan man inte heller prata med...

Att hösten är här har jag redan skrivit och jag har redan skrivit vad jag gjort idag. Kan ju skriva att Han fortfarande sitter kvar i mitt huvud lite grann som ett jävla irriterande objekt. Men han förvinner sakta men säkert. Men han kommer upp i huvudet lite då och då.

Titta på tv fick jag inte heller göra för att det skulle störa så att mamma inte kunde sova. Så va tvungen att stänga av tvn. Woho.

Jag hoppas dom har fixat den där jävla skrivaren i skolan imorrn så jag kan skriva ut colage-bilderna till nästa vecka annars är jag körd. Måste tänka på hur jag ska sätta upp dom med... Vad jag ska ha för tema, om jag ska köra med morfar eller om jag bara ska köra random bra upphängning. Aja vi får la se ^^

Kommentarer :

#1: Erik

Nämen titta, Kajsa har börjat blogga igen!

skriven

Kommentera inlägget här :