Fettisdag

Idag är det då, som alla vet, fettisdag =D. Så idag blir et att käka semla =).

Vet inte hur det är med er som läser men vi brukar iaf göra egna semlor. Det är sjukt mkt godare än dom man köper. Sen att pappa förstör dom med varm mjölk det är en annan sak. Men det är hans problem inte mitt.

Kanske ladda upp lite bilder senare när vi gjort dom. Såååå typ ikväll =)


Ska träffa en kompis idag som jag inte träffat på väldigt länge så ska bli sjukt kul att träffa honom igen =D Bara det att jag gymmade nyss och skulle precis hoppa in i duschen och vem står inte där om min käraste bror??... Så får vänta lite på duschen. 

Jag ska försöka återuppliva bloggen igen. Inte med massa nere inlägg även om ja är nere mesta dels av tiden nu mera (men jag har mina skäl!!). Det blev faktiskt lite lättare igår. Jag träffade en tjej på jobbet igår som jag kan prata med om det som hänt, och hon har varit med om det också så det blir lite lättare. Hon sa att det bara va att ringa om det va nått. Jag är sjukt glad över att jag började snacka med henne allt blev så mkt lättare.
Det blev lite lättare nu är Mattias kom hem, tror att det blev svårare att acceptera lr nått när han inte visste om det. Men det känns bättre nu. Så det ska komma ljusare inlägg, även om livet inte känns så ljust. Kanske ska byta till en ljusare design också nu när det snart är vår och ljust ute :D


Nu ska jag gå och skälla på Mattias för att han duschar för länge.

Kommentera inlägget här :