Jag förstår inte...

(Jag tyckte det här behövde ett eget inlägg)

Det är en sak jag inte riktigt förstår. Ett par... Ena "delen" av paret har varit mi kompis i många många år. Denne var även min bästa vän men vi började glida ifrån varann lite och träffas allt mindre. Andra "delen" av paret var en kompis men inget mer. Jag tyckte att denne var lite halvt jätte jobbig i slutändan. Nu är dessa ett par. Vad jag vet så tyckte inte Del1 av det här paret om Del2 spec mkt och jag vet inte vad som har hänt. Del1 verkade även inte tycka om Del2 sist jag mötte dom heller (dom var inte ett par då).

Detta gör mig förvirrad, och jag vet även att en annan kompis till mig och dom också är förvirrad. Jag vill bara veta varför. Hur en så total förändring kan hända? Det är som att svart skulle bli vitt på nått mystiskt sätt.

Jag förstår inte bara :O
Men jag är inte säker på att jag vill förstå...

Kommentarer :

#1: Erik

Jag tror mig kunna gissa vilka det handlar om, är det dom du tänker på, eller är det några som jag inte känner?

skriven
#2: Kax

du tror rätt :)

skriven

Kommentera inlägget här :