Dag 12 – I min handväska

Eftersom jag knappt använder handväska så får det bli min kameraväska som jag alltid har med mig.


I min kameraväska har jag:
Canon EOS 7D
Canon EFS 17-85 IS USM
Canon EF 50/1.8
Sigma DC 70-300mm 1:4-5.6 (macro på 200-300)
Sunpak auto 266 D
Canon BG-E7 Batterigrepp
Canon RC-6 (fjärrkontroll)
Hundgodis
Bajspåse
Batteriladdare till kameran
Mobilladdare
Kamerasladd för att överföra bilder
Papper
Topprepskort
hjärt-lungräddnings samt AED-hjärtstartare kompetenskort
Försvarets hudsalva
Acesskort, bankkort, id
Internetdosa
Nycklar
Mobil
Axelband till min byxdress
Microfiberduk
Glasögonduk
Lapp där det står "We love you Bruden!"
Fodral till laddare och sladd till kameran
Minneskortsfodral (litet och stort)
Burton mössa
Ett lås
Trasiga hörlurar

Det är typ allt :)

Kommentarer :

#1: gabbzii

HAHA fy fan vad mycket!

skriven

Kommentera inlägget här :