Dag 22 – Det här upprör mig

Jag vet inte om jag kan säga att det upprör mig men jag blir ju ledsen av det så då upprör det väl mig.
Kanske, aja.
När folk beter sig som att man har fel eller inte kan någonting fast de vet att man har rätt eller visst kan det.
Allt för att dom ska få rätt.
Det får oss som redan har väldigt dåligt självförtroende att må sämre.
Jag har väldigt svårt att ta plats, jag tror inte på mig själv och tycker att jag inte kan nått.
Men när jag vet att jag har rätt blir jag lite mer självsäker just då.
Sen kommer någon och säger "Nee" även om det är på skoj så tar jag åt mig.
I vissa fall kan jag bara skjuta ifrån det, inte bry mig.
Men när det går för långt och man verkligen blir dumförklarad så kan jag bli ledsen.
Även om jag inte visar det så tar jag åt mig.
Det är nått som upprör mig.
Han som tagit bilden är bra på sånt :).

Kommentarer :

#1: kristina

inte för att jag har kännt dig så länge snygging. men jag har aldrig fått intrycket att du har dåligt självförtroende eller har svårt att ta plats. Snarare tvärtom! Fast på ett bra sätt! Du, du är en av dom starkaste brudarna jag har träffat och jag gillar dig sjukt mycket! Stå på dig bruden, du är bäst! :)

<3

skriven
#2: Kajsa

På vässarö så är det annorlund, hade du träffat mig första gången i Sthlm ute så hade du märkt att jag är lite tillbakadragen :)



<3<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :