Saknar.


Saknar tjejen, saknar tiden.

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag saknar dig grymt!!

Btw, segling nästa sommar, se det redan som inbokat! :)

skriven
#2: Elise

Ta med mig då! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA! Jag kan inte segla, men jag kan vara resans underhållning, jag kan vara erat seglarhusdjur som allid är glad(förutom när det gungar vidunderligt mycket dvs) :) <3

skriven
#3: Elise

Jag kan hitta på konstiga låtar och berätta spännande historier.

skriven
#4: Elise

På natten då mörkret har lagt sig blir det extra läskigt, då tar jag fram mina mest blodiga spökhistorier som jag alltid bär med mig i ett fack i innerfickan!

skriven
#5: Elise

Jag kan vara den som skriker "Bommen kommer!", jag kan även skrika ord som "Styrbord" och "Vindöga" för att få fram den där genuina seglarkänslan!

skriven
#6: Elise

För övriga frågor om mina färdigheter kan ni höra av er till mig mailadress: [email protected], så bifogar jag mitt CV och personliga brev!



Tack på förhand!



Elise

skriven
#7: Elise

Övrig info: Jag är allergisk mot nötter

skriven
#8: Kajsa

haha Elise <3 klart du får följa med

skriven
#9: gabz

HAHAHAH! Elise din sötnöt! DU är välkommen in i seglingsklubben! :)

skriven

Kommentera inlägget här :