Regn och tivoli utanför fönstret.

Canon EOS 7D Canon 50/1,8 Polarisfilter
ISO 400 f/6,3 1/8 sek

Igår flyttade jag in i min lägenhet. Höll på att fixa hela dagen är typ klar, ska bara plocka undan några kartonger. Kommer upp bilder på hur det ser ut. Förhoppningsvis ikväll.
Hälsade på min granne igår också. Jättetrevlig. Glad att jag har henne som granne, det kommer bli bra det här. Vi gick och storhandlade tillsammans  och ska troligtvis gå till skolan tillsammans imorrn. Skönt att redan ha hittat nån trevlig här i Skövde.
Utanför mitt fönster, där det egentligen är en parkering har vi just nu ett "tivoli". Det är en usel DJ som spelar musik och massa skrik fram till 00.00. Tur att det slutar idag :D.
Ska ta och städa lite så ni kan få lite bilder på hur det ser ut snart :)

Kommentera inlägget här :