Tankar

Canon EOS 7D Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM
ISO 100 50mm f/5,6 1/100 sek
Det där med tankar asså. De börjar bli snäppet för många.
Nårga:
- Om jag nu vet vad jag vill bli, varför sattsar jag då inte på det? För att jag velar för mkt. Pengar är inte viktigast i världen, bara man tar sig runt är det ju lugnt, eller?
- Pappa, jag saknar dig snäppet för mycket. Det är jobbigt men jag ska klara av det. Har massor med fina människor jag kan prata med.
- Jag vill tillbaka ner till Malmö. Jag trivs ganska bra där, kan vara mig själv behöver inte bry mig. Han gillar mig ändå. (Hoppas jag)
- Den där djävla nyckeln jag tappade bort. ÅNGEST. Vågar inte gå ner till henne och säga att jag verkligen försökt hitta den men inte lyckats och fråga om en ny postnyckel.
- Mer ångest över ovanstående punkt.
- Jag vill här ifrån
- Det här är inte min grej, matte=bajs, tentan imorrn kommer gå piss. Klassen är bra men jag trivs inte. Skolan är inte heller den bästa, utbildningen är inte min grej.
- Letar massa nya utbildningar, men kommer dom vara rätt då?
- Vad ska jag göra i vår? Om jag nu hoppar av efter jul?
- Bajs

Kommentera inlägget här :