Inatt har jag bett för stunden dimman drar förbi för en välkommen vår.

Helgen har bestått av regn, klantighet och tårar över klantighet.
I torsdags råkade jag lite fint radera allt, och då menar jag ALLT, på min externa hårddisk. Tårar! Har suttit hela helgen och spenderat 870 kr på ett program som just nu kompierar över alla filer till datorn igen så att jag sen kan föra över det till Hdd:n igen. Min framtid kommer bli att sortera upp alla bilder, musik och filmer igen och döpa om alla filmer och all musik (måste bara komma på vad allt heter). Kommer bli intresant. Men jag klagar inte, jag har turen att jag faktiskt får tillbaka allt.
Det har regnat mycket i helgen också och tyvärr blivit väldigt kallt. Det haglade i fredags. Stora och hårda hagelbitar. Var ute med Malte under haglet och han va inte glad i det. Han vägrade gå och det slutade med att jag fick bära honom så vi kom under tak och sen fick jag dra hem honom. Men det är skönt att det regnar, då kanske det kan bli lite varmt och grönt snart. Skulle inte klaga om det blev så.

Kommentera inlägget här :