I'm glad you came

Här har vi lite ut min vecka. Mycket promenader och kameran är med hela tiden. Mycket hundar, liten olycka med ett besök på akuten men det är ingen fara med mig. Jag hoppar, tränar och springer som vanligt. Har ett stort blåmärke men inget mer. Så det är skönt det. Lite läsande och så en liten fika idag med mamma(dom översta bilderna). :) Mamma köpte hem lite blommor så blev lite foton på dom.

I helgen så firade vi Gabbskabb, Louise har fler bilder än jag från den kvällen. Men ja va med Gabz hela dagen och vi töntade oss som bara vi kan göra. Ska se om jag hittar nån bild så jag kan lägga upp det på bloggen också. :)

Våren är på väg! Jag säger på väg just för att det snöade igår och imorse. Jag koppas på att den snart kommer för att stanna och sedan bli till sommar. Vore ganska skönt med lite varmare väder.

Kommentera inlägget här :