Mina bidrag till fotomaraton 2012.

Rytm

Krock
Vinklat
Karaktär

Början
Samlad

Här är mina bidrag till fotomaraton. Inte helnöjd, kunde ha gjort så mkt bättre. Men jag skyller på att mitt huvud inte riktigt ville vara med i svängarna och jag hade svårt att komma på nått.

Just nu har ja inte mkt inspiration till nånting och speciellt inte till foto. Lite små jobbgt. Kommer inte på nått att fota alls. Men samtidigt har jag massa jag vill fota men vet inte hur jag ska göra det. Antingen har jag inte tillgång till det eller så hittar jag inte ett bra ställe. Jobbigt värre. Nån som har en eller flera hästar jag kan fota eller en bra plats där jag kan plåta bilen? Säg till isf. :)

Kommentarer :

#1: martina

jag tycker bilderna blev helt underbara!! du borde vara supernöjd!

och än en gång vill jag passa på att säga vad snygg du är i ditt nyklippta hår!!! puss och kram

skriven
#2: marika

men gud unge! supersnygga ju!! sjukt påhittigt och snyggt och stilrent och massa känsla och allting juuuuu!!!! <3

skriven
#3: marika

men gud unge! supersnygga ju!! sjukt påhittigt och snyggt och stilrent och massa känsla och allting juuuuu!!!! <3

skriven
#4: Emma

skriven
#5: Emma

Jättefina bilder ju! O du är alltid välkommen att komma ner och fota hästarna på Juta ;) Baamsekram <3

skriven
#6: Erica

Du kan ju alltid följa med mig till stallet någon onsdag och fota :)

skriven

Kommentera inlägget här :