Hemse

Heje! Nu är jag hemma i Hemse igen. Jag har packat upp mina fyra väskor och sitter just nu i sängen och funderar på att vara tant och redan gå och lägga mig. Men det vore så skönt, jag är verkligen trött. Åkte med Sofie hit och istället för att direkt åka till Hemse tog vi oss en tripp till Fårö och kollade lite. Dock var det lite svårt att se för det var kolsvart. Men det var ganska skönt att inte åka tillbaka direkt. Ska skriva två adresser på två olika brev och stoppa ner innehållet och sen ska jag nog hoppa till kojs och försöka vara pigg imorrn.
Taggar: Båt, Färja , Gotland, Hemse, hemma, sova;

Kommentarer :

#1: Ingrid

Låter mysigt både med Fårö och med att gå och lägga sig tidigt. Och med handskrivna brev, det låter mysigt.

Svar: Det va mysigt :)
Kajsa Holmgren

skriven

Kommentera inlägget här :