Oj, Förlåt

Kom på att jag inte skrivit på länge.... Det börjar gå ut för med bloggandet igen :/ .

I Fredags så hade jag 1 lektion och sen gåspennan ^^ soft. Sen åkte jag och Anna och solade ^-^och bada bubbelpool och basta. Fett skönt och skoj :D. Efter det så gick jag och min familj utom Mattias på Bond. Den var bra men man kulle inte ha sett den som en bond film utan mer som en vanlig actionfilm, så hade den nog varit bättre.

I Lördags... för 40 min sen så firade vi Marcus. Först åkte vi till hans jobb och överraskade honom med en cocosboll full med ljus och sen åkte vi och bowlade och sen vart det Cybertown. Sen vart det hem till Sussis festlokal och laga lasange. Men Kryddningen gick inte så bra:/. Fanns inte så mkt kryddor så det smakade kappt något^^. Där var vi till halv tolv. Efter att vi hade städat och diskat så tog vi alla ballonger och gick upp till Kronis och stälde oss och hoppade på dom :P. Sen bar det hemmåt för min del :)..

Det har varit en trevlig kväll :D


Och jag sa försöka ta upp bloggandet igen lovar:)

Kommentarer :

#1: AnnaShrimp

jäääävlar vilken smäll! :D:D:D:D





det lät verkligen SKITMKT, värre än skottlossning, värre än fyrverkerie, hade jag bott där hade jag trott att det varit krig utanför!!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :