Hemma från Idre



Idre va sjukt nice =D Shit vad jag hade kul...
Om ni vill se bilder så får ni kolla här. =)


I onsdags så täffade jag Micke det va riktigt nice. Hade kul och trevligt och allt man nu kan ha=)


Men nu är allt mindre nice. Pappas provsvar hade inte det svaret jag ville att det skulle ha och nu kommer allt bli såååå konstigt, kännas konstigt, men jag ska aggera som normalt. Inget ska få stoppa mig, jag ska försöka må bra. Iaf så ska det se ut som det. Det kommer gå vägen, allt kommer fixa sig, pappa kommer bli bra. Det hela kommer ha sina upp och ner gångar. Pappa kommer inte må så bra. Båten kommer säljas, det kommer inte bli några långa resor. Men det kommer bli bra, kan ju resa med andra hitta nån annan jag kan segla med. Det kommer bli bra det vet jag.

Kommentera inlägget här :