Massa spring

Idag vart det först skola och som vanligt på torsdagar så har vi sjuktstor håltimme vid lunch, så lilla jag tänkte att jag skulle åka och gymma på håltimmen. Men när jag kommer fram får jag reda på att mitt kort har gått ut =(. 1 år gick så snabbt =/ isch men jag ska kolla priset och sen får mamma pröjsa för påfyllnad ^-^.

Efter skolan så fick jag 518 kronor av Gabbi varav 118 i mynt O.o (Som sedan visade sig vara 121.50 :P). Så jag åkte och växlade dom till sedlar och självklart tog Banken 6 kronor för att växla O.o >.<. Sen bar det iväg till Jakan där jag träffade Micke Picke. Gav honom 760  nånting och en inköpslista lät honom gå medan jag gick in i en bokaffär :P. Han kom tebax med tre kassar dricka och lite i väskan O.o Nej allt är inte till mig. Vi gick och fika och flyttade över den flytande vätskan till min gymbag och HELVETE vad tung den blev :(. Vi fika ett tag sen skulle jag hem och laga mat till päronen. På vägen hem fick jag träffa Mickes mamma. Åååh hon är urtrevlig och gullig =D. 

När jag kom hem så satt min gudfar Lasse här och prata med mamma och pappa... Synd bara att han åkte när jag kom hem =/.

Efter att jag körde kondition i tisdags så har jag haft sjukt ont i foten "/ Måste ha vrickat den eller nått men det blir nog bra snart. Går med stödstrumpa så det kommer nog fixa sig:)
 
Nej nu ska jag gå och hämta en bulle som mamma och pappa köpt till mig :D
Jag är så segelsugen så det finns inte :(
  

Kommentera inlägget här :