Så dålig

Jag är så dålig på det här, att blogga asså. Tänker varje dag "shit jag måste blogga" men jag glömmer det alltid >.< Jag är så dålig. Men jag vet egentligen ite vad jag sa blogga om men nått måste jag ju skriva iaf :O. Lr ja måste och måste jag måste ingenting men det känns så värdelöst att ha en blogg man inte skriver i på nått sätt. Men jag skriver iaf minst 1 gång i veckan :O det är inte illa...Lr nått ^^

Jag har iaf varit lite duktig den här veckan. Gymma igår och idag. Har dock inte läst till det där fuckade engelskaprovet jag har imorrn. Ska börja plugga lite snart. Läsa igenom häftet vi fått några gånger men det är ju så otroligt trååååååkigt. Handlar om "Shakespere", "middle ages",  "the romantic period" och "the english renaissance". Så sjukt tråkigt. Förstår att man ska kunna det på svenska men varför vi ska kunna det på engelska vet jag inte. Vi ska även kunna beskriva vad vi tror att författaren menar med sin sonnett/dikt. Palla jag kan inte beskriva sånt. 
Ska plugga lite nu så jag iaf får g. Inte för att jag tror att jag kommer få mer än poängen som krävs för g men det är en annan sak :)

Kommentera inlägget här :