I'm much wiser now, thats how we walk

 
Det blir mycket analgot just nu har jag märkt. Kanske lite tråkigt men jag har verkligen fastnat för det analoga. Speciellt nu när vi får scana in negen och fixa dom i photoshop. 
 
Jag har tappat lite inspiration men jag tror den kommer tillbaka snart. Just nu längtar jag mest hem till mamma. Men på fredag klockan 07.05 går båten och jag längtar. Jag vill bara att den här veckan ska gå snabbt. Innan jag åker hem ska jag köpa en födelsedagspresent till mamma också. Men jag vet nog precis vad jag ska köpa. Kommer bli bra tror jag.
 
Vi hoppas på att inspirationen kommer tillbaka snart, ganska tråkigt att inte ha nån.
Taggar: Analogt, Gräs, Valmo, analog, blomma, cykel;

Kommentarer :

#1: Ingrid

Vilken fin svärta det är i den andra bilden. Så fantastiskt fin bild!

Svar: Tack :D
Kajsa Holmgren

skriven

Kommentera inlägget här :