Nyår imorrn

Imorrn är det nyårsafton:O....Jag ska på teater med mamma och pappa och sen kanske jag ska träffa Anna och andra kompisar:)... Hoppas jag träffar Anna och dom... Pallar inte med ett till nyårsfirande med mamma och pappa. Det är lite smått jättetråkigt. Om jag är med mamma och pappa hoppas jag att vi går och glor på fyrverkerierna så jag får fota lite.. Nått kul iaf. Blir alltid att jag sitter vid datorn efter som att jag inte får åka till uppsala till andra kompisar som förvisso är lite äldre än mig. Jag är ju faktiskt inte 18 >.<
Ajja nästa år ska jag ta mig dit, hoppas bara jag blir bjuden då (A).

Idag hade jag utegångsförbud^^ bara för att jag inte hade städat mitt rum^^. Bra lr inte det vet jag inte^^

Nu ska jag glo lite mer på tv lr nått.. Kände bara att jag va tvungen att skriva nått. Har ju inte skrivit på länge"/
Är lite dålig på det där med att skriva. Har blivit mkt sämre. Men jag skriver lite iaf "D


Kommentera inlägget här :