Skönt

Dagen började med att åka till stan och fika på Chokladkoppen med några kompisar... men gick hem vid 2 för jag hade så ont i huvudet^^.
Kommer hem och ser att bror min fortfarande sover. Övervägde att väcka honom men jag hare ingen lust riktigt :P. Han skulle börja retamig och det pallade jag inte. Så jag satte mig i mitt rum och höll på med julklappar:) och så ringer Kungsholmsfoto och säger att dom har jagat verkstan hela veckan och att min kamera nu är klar. Nu skulle han ringa och se till att dom kom med min kamera med bud till affären och inte via posten så jag skulle få min kamera idag. Men han kunde inte garatera nått så jag kanske skulle få den på måndag men han skulle försöka få den så att jag kunde hämta den idag. En halvtimme 45 minuter senare ringer han igen och säger att dom har min kamera inne. Och jag svarar "Vad bra, då syns vi snart" jätte glatt. Jag spinger och hämtar den. Han känner igen mig och säger att dom sprang dit med kameran själva. Jag måste ha sett fånigt glad ut. Som ett barn på julafton typ. Nu har jag äntligen min kamera igen och den ska följa mig vart jag än går. Nu äntligen blir det nya bilder :D.



Känner ni igen bilden?? Nee trodde inte det heller:P
Blev lite juligare bild nu när det snart är jul :D

Kommentera inlägget här :