Slagen, slagen och åter slagen

Nu är båda mina bröder hemma.... Mattias kom för ca en timme sen.. Och jag har redan tröttnat på Erik... Han kan åka hem till Visby, där passar han bra. Han går runt och slår mig hela tiden utan anledning. Han fick rådamp på mig och skällde på mig som om jag skulle ha mördat alla på jorden för att jag lånade ut hans miniräknare, som jag lånade, till en kompis och sen va alla inställningar borta. Visst lite är det mitt fel  att jag lånade ut nått som inte va mitt men man beöver inte skrika och skälla på mig och om jag fixade jordens undergång. Så jävla farligt är det inte... Kolla runt på internet och man hittar hur man ska programera in det igen. Skithög.

Han slåss och jag får skäll för att jag "uppmuntar" till det bara för att jag sa : "Jag spelar inte, jag sjunger"  mmhmhmhmmm.. Älskar när hela familjen är hemma.... Nästa år så ska ja fan inte va hemma jag ska åka nånstanns så jag slipper det här. Jag kommer få massa skäll för att jag skriker när Erik lr Mattias slår mig.. Underbart.

Älska...

Har gjort värmlandskorv idag. Gick riktigt bra faktiskt. Laddar upp lite bilder sen när jag laddat in dom i datorn... Har ju faktiskt fått tebax mig älskade älskade kamera :D

Kommentera inlägget här :