2 VG på 1 dag :O

Hade fysikprov idag.... hoppas på att det gick bra :P Fick även tebax samprovet... Fick VG på det. Är sjukt stolt och glad över det :D.  Sen fick jag äve ett mail från min engelska lärare efter att jag skickat min min recention igen. Fick VG på det med. Fett nöjd:D

Hade återträff idag. Vet inte varför jag gick på det egentligen. Det va inge kul. Mina lärare hade slutat och kunde inte komma till vår återträff och efter som att vi inte hade någon sammanhållning i klassen alls så snackade jag bara med Angelica. Inte för att det är någe fel på henne :D men kunde varit kul och snacka med andra med^^. Men runt halv 7 gick jag och Angelica hem till henne och kollade på hennes nya bebis, hamstern Alfons, och spelade GH och Singstar och drack saft :D. Massa trevligt:D.

Kommentarer :

#1: shrimp/anna

gud! SAMMA HÄÄÄÄÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Borde aaaldrig ha gått. Jag blev fett pepp och ba "JA! Kajsa ska också komma, fett kul, det verkar som alla vill träffa varandra!!!" men neeeeeejdåååååå lika jobbigt som vanligt att ens passera folk... xP blä.



Grattis till VGna :D

skriven
#2: tove

va duktig du är 2 vg hurra!

love ya

ps, du har nog rätt.ds

skriven

Kommentera inlägget här :