Bara för att jag har sjukt tråkigt ^^

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....

- Har du pussat nummer 2?
Neeeeeeeej :O

- Vad har du för relation med nummer 20?
Gabbis pojke..... finns på min mobil för att hon ska kunna skicka sms till honom när hennes pengar är slut:P

- När ska du träffa nummer 30?
eeeeeh kanske när jag är i gbg nästa gång KANSKE.

- Är nummer 18 söt?
Jaa-aa :$

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Skojig typ :=

- Gillar du nummer 14?
Ja han är ju min bror:O

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
jaa:) och ska träffa na imorrn :D

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
eeeeh vet inte ^^

- Är du nära vän med nummer 23?
Nära vet jag inte men han är min vän :D

- Har du gått på bio med nummer 4?
nee

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Haha nej :P

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt, hon vet allt om mig :)

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Jaa det skulle jag. Han är mysig och krama:P

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Vi jobbade på samma ställe i sommras och hon är sjukt snäll:F

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Träffa henne igen :O

- Vad är det bästa med nummer 8?
Att han är väääldig snäll

- Brukar du och nummer 16 träffas?
hmmm nee inte spciellt ofta hon är min granne...

Kommentera inlägget här :