JÄVLA CP

Kom hem för en timme sen ungefär. Sista lektionen va ett fyra timmar långt fysikprov, och det gick fullständigt skit. Även och jag pluggat mycket så gick det inte. Frågorna va sjukt svåra och allting va bara skit. När han klättrade upp för att öppna fönstert hoppades jag att han skulle ramla ner och bryta benet eller dö eller något. Han är ingen bra lärare och allt är på universitetsnivå.

Det är faktiskt inte bara jag som klagar... Alla tyckte att det gick skit och ingen tycker om honom, tror att det är max 10 personer i gymnasiet som tycker att han är okej men inte mer än okej. Fan vad jag vill ha honom avskedad och få göra om allt det här med Martin. Martin va fan den bästa fysikläraren jag haft någonsin. Ge tillbaka Martin.

Nu ska jag renskriva min svenska.

Kommentera inlägget här :