Trodde det var över, men tänk så fel man kan ha.

Du lovade,
att aldrig mer ta kontakt med mig.
Du lovade mig och min pappa.
Nu skickar du dina kompisar på mig igen.
Säger att du ligger på sjukhus och kämpar för ditt liv.
Men jag tror inte på dom.
Tror inte på dom det minsta.
Jag trodde faktiskt att du skulle sluta.
Att jag inte skulle höra av dig mer, så som du lovade.
Du är borta ur mitt liv, hur svårt är det att förstå?!?
Jag kommer inte ge dig en andra chans,
som dina kompisar vill att jag gör.
Du har fått för många chanser och du sabbade alla.
Rackarns räka.
Du får inte en chans till.
Jag trodde det var över.
Att du skulle hålla det du lovade.
Jag bryr mig inte det minsta om dig. 
Inte ens om att du ligger på sjukhus.
Du kan lika väl hitta på allt.
Som du gjort ganska många gånger
Jag trodde det var över, men tänk så fel man kan ha.

Kommentera inlägget här :