packa packa packa

Idag va en lugn och skön dag :) 1 lektion där jag inte gjorde ett skit typ och sen lunch och sen gick jag gabbi och lojs ut för tt jag skule fota gabbi (hoppas du är nöjd med bilderna trots att jag suger på att handleda hur du ska stå (A)) sen hem. När pappa kom hem var det fullfart runt i lägenheten.... Nu håller vi på och fixar det sista i lägenheten, ska snat upp och hämta resväskor och sen blir det packa för hela slanten. Tycker lite synd om mamma som kommer hem från Paris idag kl 20.00 (hon va på affärsresa) och så hinner hon inte mer än hem när hon ska börja packa igen och sen åka. Men hon är nöjd ändå, 1 veckas semester är inte illa iaf :).. Kommer stanna uppe hela natten för att en taxi kommer och hämtar oss vid 4 inatt :O så palla gå och lägga sig?? NE ..... Så det blir nog fler inlägg. Gabbi har lovat mig att hon ska hålla mig sällskap så det går nog bra :D

Kommentarer :

#1: gabbsi

haha arå, har inte kollat på dom än bara (a) hihi

Japp ska jag göra :D För jag är ett sååånt trevlgit sällskap!:D

skriven
#2: Kax

haha :D.... det bästa sällskapet :D

skriven

Kommentera inlägget här :