Första april

Nu är det då april :O Har gått så sjuk fort. Kändes som att det var jul för inte så länge sen och att sportlovet va för en vecka sen. Men just att det känns som en vecka sen har gjort dom här 5 veckorna att kännas som en SJUKT stressig och jobbig vecka. om man räknar ihop alla prov och sånt som vi haft på dom här 5 veckorna är det 12 saker. och av det så är 7 saker prov och resten redovisningar, mest engelska tjaffs. Den här veckan har vi nu haft 2 prov och 1 engelska redovisning bara 1 prov kvar  och det är imorn. Men som om inte det räcker så har vissa av oss sjukt mkt över lovet med >.<. Jag har 1 fysiksak 2 fysikrapporter 1 biologirapport och 1 kemirapport att göra >.<. Men det kommer fixa sig :D
På fredag åker jag till Vässarö och får stanna så länge jag vill:D. Ska ta med mig lite skolarbete så jag kan plugga lite där uppe:). Det förgyllde min vecka faktiskt. Ska bli så skönt att komma ut och hemifrån:D.

Kommentarer :

#1: Elise

Jag vill också åka till Vässarö! Ta med mig! :(

skriven
#2: Hanna

Jag vill också dit! Men ska du upp på arbetshelgen i slutet av april sen också =)?

skriven
#3: Kax

Aa åker upp på arbetshelgen :)



Elise jag packar ner dig jag lovar :D

skriven

Kommentera inlägget här :