Fucked up

Allt känns så sjukt jobbigt just nu. Mamma beter sig lite som att jag vore helt dum i huvudet och att hon egentligen inte älskar mig, utan bara lossas. Pappa har bara ondare och ondare för varje dag och provsvaren kommer på onsdag. Jag har nationella i matte C på onsdag och det känns lite som att jag inte kommer att kunna koncentrera mig på provet efter som att pappa får tebax provsvaren. Sen känns det inte som att jag kan nått egentligen. IG i matte C här kommer jag!...

Hela mitt liv känns lite fucked up.

Ska bli så jävla skönt att åka till Ídre med skolan, komma bort från mamma och pappa, från alla krav. Får låna skidor av min faster så hämtade dom idag =).

Nu vet ni lite mer om hur jag känner mig. Allt är bara skit men jag har min glada fasad framme, hela tiden. Kan inte visa min andra fasad riktigt, blir så jobbigt då :)

Nu ska jag fortsätta plugga matte så att jag kanske kan nått på provet iaf =)


Jag mår bra jag lovar =)

Kommentarer :

#1: Elise

Tänker på dig! <3

skriven
#2: Kax

tack :)<3

skriven

Kommentera inlägget här :