Våffeldagen

Idag är det våffeldagen och jag har inte ätit en enda våffla. Inte för att jag brukar göra det men det är fortfarande shame on me.
Hade tänkt att vara duktig och plugga massa matte är jag kom hem idag, men har jag gjort det? Nej. Men jag skyller på att jag pluggade massa matte i skolan på hålen. Ska plugga massa imorrn när jag kommer hem. Och på fredag blir det till att plugga massa fysik så att jag slipper plugga allt i helgen. Men det blir väl ändå att plugga på söndag. Gillar inte att ha G-delen på Måndag och VG/MVG-delen på tisdag. Speciellt inte när man har Biologiprov på torsdag. Tack gode gud att det snart är lov. Oj vad jag ska sova och försöka se till att jag mår bra. Träffa kompisar och sånt men det blir även till att plugga för att min fysiklärare har satt uppgifter till mig som jag ska redovisa på torsdagen efter lovet vilket är andra dagen efter lovet. SKITHÖG >.<
Ajja hade tänkt att försöka komma i säng tidigt idag. Mamma ska upp tidigare än vanligt då hon ska till Jönköping och inte Gävle. Hennes tåg går 5 så jag antar att jag kommer vakna när hon går. Sover inte så bra just nu med allt som händer runt mig här hemma.
Najtis :D

Kommentera inlägget här :