Dag 16 – Mina föräldrar

Sista bilden som jag tog på min pappa och mamma tillsammans.
Sista bilden jag tog på pappa.
Deras 27års dag 5 augusti 2010.

Mina föräldrar hade sin första dejt 2 November 1981.
Mamma heter Désirée och är född 29 Oktober 1959.
Pappa heter Mikael och är född 30 September 1952.
Gifte sig 5 augusti 1983 och höll ihop tills döden skilde dom åt.
Dom höll ihop i halva pappas liv och hela mammas vuxna liv.
Jag hade inte kunnat önska mig bättre föräldrar.
De har uppfostrat oss barn otroligt bra, och på ett sätt så vi vet hur vi ska ta oss fram i livet.
Mamma är en av mina bästa bästa kompisar.
Pappa är bäst, lätt att prata med och hjälper en när man behöver.
Båda mina föräldrar är jurister, duktiga sådana (även om jag inte är så insatt).
Min pappa dog nu i september.
Men han finns alltid med mig och det är därför jag pratar om honom som att han fortfarande finns och är.

Där har ni lite kort om mina föräldrar.
:)

Kommentera inlägget här :