Dag 30 – Ett sista ögonblick

Sista rubriken på daglistan nu. Måste bara se till att hålla uppdaterandet uppe nu efter det hela:)
Jag vet inte vad jag ska ta som sista ögonblick... Men eftersom att vi är nära nyår så kan vi ta förra nyåret.
Nu kommer en gammal bild igen, sorry.
27/12 2009 åkte jag ner till Malmö för att träffa Micke och fira nyår med honom.
Det var första gången jag träffade honom. Vi hade pratat i telefon och på msn dagligen i 2 år.
Jag var nervösare än nervösast, men mådde inte illa eller nått sånt.
Tills ungen bredvid mig på planet spydde dom sista tio minuterna i luften. Usch då mådde jag illa.
Men jag lyckades stänga bort det.
Vi båda var väldigt trötta när jag kom fram vid 8 på morgonen, han hade jobbat natt och jag knappt sovit nått.
Så det första vi gjorde va att somna i soffan.
Väl på nyårsafton så får jag träffa hans bästa kompis och hans tjej. Väldigt trevliga och snälla, men jag är ju lite som jag är när det gäller nya människor. Men det gick bra.
Kommer ihåg när jag skulle åka hem sen, jag hade ingen lust.
Han lämnade mig tidigare vid stationen för att vi båda inte riktigt klarar av att säga hejdå.
Tåget var 2 timmar försenat, stationen hade ingen värme och jag frös häcken av mig.
Tåget kom tillslut och jag får sitta bredvid en gubbe som brer ut sig och luktar konstigt.
Uscha... Men jag pratade med Micke i telefon en del av vägen och ist för att komma hem 19.00 kom jag hem 22.00 typ.
Men det var klart bästa nyåret jag haft hittills.
Får se om detta lyckas knäcka det ;).

Kommentera inlägget här :