Kan fixa lite bilder igen... Men inte på samma sätt.


En fin vän sa att det är lite tråkigt med gamla bilder, och jag kan inte annat än att hålla med honom.
Så jag har letat lite och försökt.
Nu har jag fixat så jag kan fixa bilder, inte på det sätt jag vill men det går lite iaf.
Dock tar det lite tid då datorn jag använder nu har några år på nacken och inte är den snabbaste.
Dom som sköter dells hämt- och lämn service hade avslutat ärendet så det är därför dom inte hämtat min dator.
Men imorrn kommer dom för hoppningsvis. Annars får jag krupp.
Kan inte riktigt vänta så länge. Behöver MIN dator för kommande projekt.
Vill starta dom projekten så fort som möjligt.

En liten svag uppdatering :)

Kommentarer :

#1: Ingrid

Projekt projekt! Jag vill också det :)

Jag får krupp om de inte hämtar den idag!

skriven

Kommentera inlägget här :