Sommers lista 1.0

Min kompis Sommer såg min frågan om hur jag skulle uppdatera bloggen mer och gjorde en egen lista till mig.
Kommer ta en om dagen :)
MEN jag kommer börja med det när jag får tillbaka min datorn om dell får för sig att hämta den :)
  1. Mitt första minne
  2. I denna storstad/håla växte jag upp
  3. Mitt hus
  4. Min första bästa vän
  5. Det absolut godaste jag vet
  6. Mitt/mina husdjur
  7. 5 saker jag önskat mig men aldrig fått
  8. Mitt smeknamn bland familj
  9. Mitt smeknamn bland vänner
  10. Min senaste knäppa dröm
  11. Det här får mig att le
  12. Min bästa vän/vänner
  13. Mitt dyraste klädesplagg
  14. Mitt rum
  15. Detta går jag aldrig utan
  16. Musik jag inte kan leva utan
  17. Min bästa resa
  18. Mina föräldrars karriärer
  19. Mina syskons karriärer
  20. Min karriär
  21. Hur man blir framgångsrik
  22. Om jag vann en miljon skulle jag...
  23. 3 former av Kärlek
  24. Mitt bästa smultronställe
  25. Roligaste festen
  26. Mitt favoritmotiv
  27. Om jag inte kan sova
  28. Bloggar jag följer
  29. 3 städer/platser jag vill besöka
  30. Mina dagliga rutiner
  31. Om jag fick välja vad jag ville ur IKEA:s sortiment
  32. Bästa serien
  33. Tomas di Leva är för mig
  34. Jag vill återfödas som

Kommentarer :

#1: Ingrid

Fasen vad nice :D

skriven

Kommentera inlägget här :