Att vara hemma.

Vaknade upp hemma idag.
Det var skönt. Sova i sin egna säng, sova hur länge man kan och ha en voffe som kommer och sover hos en mitt i natten. Mys.
Samtidigt är det lite små jobbigt för jag vet att det igår kom ut massa fina männsikor till ön som jag vill träffa. Dom kom efter att jag åkte och åker innan jag kommer ut igen. Surt!
Gabbi är inte i stan heller. Nu har jag iof inte sagt att jag ska hem... Hade jag sagt det kanske hon hade åkt hem. Jag måste tänka på att säga till ibland.
Ikväll ska vi fira min faster som fyllt 50. Ska bli kul :D
Får se om det kommer mer uppdatering under dagen, men jag är ju hemma så det lär ju hända :D.
Instagram bild

Kommentarer :

#1: Harry Potter (the man)

Hoho har någon skurit av dina fingrar och ätit upp dom elleeer?

skriven

Kommentera inlägget här :