Ledig dag idag.

Jag är ledig idag. Tanken var att jag skulle ut och springa och sen kolla på mina lektioner och plugga.
Sprungit har jag gjort. Både på i träskmark, på grusväg och i skogen på trasiga grenar. Sa hej till pappa gjorde jag också.

Det där med att plugga skulle jag göra nu efter lunch. Får låna Karins dator efter som att min dator har fått för sig att dumma sig och inte hitta internet, alls. Jag loggar in på pingpong, redo för att se en lektion men, internetet här tillåter inte mig att se mina lektioner eftersom att vissa saker så som flash är låst på nätverket. Så det där med att plugga går ju inte riktigt.

Ska se om inte min bror kan köpa en månads påfyllnad till min dongel så jag iaf kan göra nått annat än att fixa bilder på min egna dator.

Ibland är det kul att vara dellägare  :).


Lite mobilbilder från tiden här än så länge

Kommentera inlägget här :