If I ever leave this world alive I'll take on all the sadness that I left behind

Dagen började med att jag vaknade klockan sex. Kroppen har vant sig från mitt hundvaktande, inte så konstigt egentligen. Försökte somna om men det gick sådär så började kolla på film. En av filmerna var P.S I Love You. Bra film, men jag tror att jag mest tittar på den för att jag tycker att Gerard Butler är snygg och charmig (nästan så att jag är lite kär) och för att låtarna i filmen är sjukt bra. Sedan P.S I Love You var slut så har jag lyssnat på Flogging Molly och speciellt If I Ever Leave This World Alive. Sjukt bra låt.
Bilden är från min lunch i onsdags. Saknar hundarna lite. Att alltid ha det där sällskapet och den stora hunden som får för sig att ligga i knät på mig ist för resten av soffan. Eller hunden som tar upp hela sängen, men ändå så sover man så otroligt bra. Myspys.

Kommentera inlägget här :