So in a word don't shed a tear I'll be here when it all gets weird

En vecka har gott och jag har gjort mer än jag trodde. Började veckan med att kolla på ett radhus i Hässelby Gård, blev inte så mkt av det. Sen tog jag min väska och for ut till Ekerö där jag bodde i 3 dagar och tog hand om min fasters hundar, Cleo och Tilda, medans hon var på kurs. Jag var även dagmatte åt Yizza som kom till oss klockan 7 varje morgon. Hur mys som helst hade gärna stannat ett tag till.
Torsdag for jag hem sov i min egna säng, inget slår ens egna säng. Fredag var en otroligt lugn dag, vaknade vid 7 och insåg att det faktiskt är ganska skönt att vakna så tidigt. Man har ju hela dagen på sig att göra saker. På kvällen ångrade jag mig. Det var inte så underbart egentligen, somnade vid 22.30.
Lördag morgon åkte jag och mamma för att hämta min äldsta bror Mattias på Bromma flygplats. Han var hemma över dagen, igår mönstrade han på en ny båt. Runt halv 2 hämtade jag frugan på centralen, tog en sushi lunch, sprang till systemet i sista sekund, trängdes bland miljoners miljarders människor i kungsträdgården för att tillslut åka hem till henne och ha grillkväll men massa klasskompisar.
Igår, söndag lämnade jag och mamma av Mattias och åkte till IKEA, vi behövde lite ljus sa mamma ^^.
Nu sitter jag här väntar lite smått på att ta mig till KTH för att ta bussen till Norrtälje för att sen byta till Singö-bussen. Idag bär det nämnligen av till Vässarö. Borta i 2,5 månad för att jobba och vara konf-ledare. Just nu känns det som att allt kommer gå så snabbt. Lite nervös är jag också.
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentera inlägget här :