I can fuck u betta!



Har ni träffat det bästa som hänt mig?
Trodde väl inte det, så jag tänkte presentera henner för er.
Hon heter Gabrielle Gabz Gabbi Bajskorven Wreile. Hon är lika gammal som jag bara några månader äldre, men det märks inte. Hon är sjukligt barnslig men samtidigt sjukt mogen om det behövs. Lite som mig alltså.
Hon räddade mig den dagen då jag bytte gymnasium. Den dagen jag trodde jag skulle vara ensam hela dagen. Sedan dess, i början av maj 2008, har hon alltid funnits där. Hon har stannat hela tiden (vilket är ett under). Hon är den som kan få mig från gråt till skratt på ingen tid alls. Hon är den som alltid funnits och alltid lyssnat. Den som blev surast på mig för att jag inte sa att pappa hade dött, men samtidigt fanns där hela tiden. Den ja vet ställer upp i vått och torrt oavsett hur långt ifrån vi är från varandra.
 
Så här har ni henne. Min fruga, mitt ljus i allt det mörka, min livboj, min andra halva. 
Om ni vill så vet jag att hon inte skulle klaga på fler besökare på sin blogg. Så ni få som jag har (otroligt få) kan väl kolla lite på hennes blogg? Gabz.blogg.se :D
 
Nu ska jag fortsätta kolla igenom dom få ilder jag har kvar :D
Puss 
Taggar: Kompis, Love, bästa;

Kommentarer :

#1: den där omogna saken

Älskade finaste underbaraste Kajsa. Jag blir alldeles tårögd, skulle aldrig klara mig utan dig!!

Svar: <3<3
Kajsa Holmgren

skriven

Kommentera inlägget här :