Hjälp.

Kan någon inte bara hjälpa mig med lite inspiration? Jag vet inte riktigt vart den har tagit vägen.
Jag ska finslipa lite på mina personliga brev till olika skolor nu i veckan. Det är dock lite svårt, hatar att skryta om mig själv och försöka få in vad jag är bra på. Sjukt svårt ju! Men jag hoppas det blir lättare snart.
Ska försöka jaga på försäkringsbolaget också. Börjar bli lite jobbigt att gå runt med en telefon som fungerar på halvtid. Vill ha en hel och ren och fin telefon. Så håll tummarna nu för att jag får mina försäkrningspengar i början av veckan. :)
Om ni vill veta så kunde jag köpa byxor i en storlek mindre sist jag handlade byxor också. Kändes det bra? Jupp :D
Nått mer ni vill veta? :P

Kommentarer :

#1: Johannes Winger-Lang

Tack för kommentaren - och vet du vad? Det är väldigt väldigt ömsesidigt! :)

skriven

Kommentera inlägget här :