Jag ska inte glömma. Aldrig glömma.

Det rinner tårar ner för min kind så fort jag ser en film där folk dör av en sjukdom.
Det rinner tårar inombords så fort jag pratar om Dig.
Det rinner tårar inombords när jag ser nått som påminner om dig.
Det rinner tårar (floder) ner för mina kinder när jag inte lyckas hålla dom inne längre när jag pratar om Dig.
Det rinner tårar på nätterna när jag tänker för mycket.
Det rinner tårar när jag börjar sakna för mycket.
Alla tårar är inte av sorg.
Vissa är av glädje, glädje från minnen.
Men Varje gång det rinner tårar, Varje gång, vare sig det är inombords eller ner för mina kinder,
så Vet jag och påminner mig själv hela tiden om att du alltid är där vid min sida.
Hjälper mig i svåra stunder, är där i under roliga stunder, är där när jag har riktigt djävla pisstråkigt.
Du är alltid där.

Jag är rädd för att glömma.
Glömma dig, din röst och hur du är.
Men jag har lovat mig själv att aldrig glömma.
Aldrig glömma de bra stunderna, inte heller de dåliga.
För det är alla stunder som gjort att jag älskar dig.
Aldrig hatat men varit sur på dig men ändå älskat.
Jag ska inte glömma.
Aldrig glömma.

Kommentarer :

#1: marika

nu började jag gråta. du är fin <3

skriven
#2: marika

nu började jag gråta. du är fin <3

skriven

Kommentera inlägget här :